ledig onsdag

Ja idag var jag ledig så har hunnit med massor här hemma och även på maxi.
Jag gick upp väldigt tidigt för att vara ledig och började städa, så har städat hela lägenheten nu, känns skönt.
Tog även en liten paus och åkte med jennica till maxi och shoppande och det blev det i massor.. Köpte en tröja, klänning, tub topp,2 halsband, örhängen och 2 par skor, så jag är nöjd men fattig. Det är kul att man ändå hittar en del för det brukar man inte göra ofta.
Städade klart resten när jag kom hem och gjorde iordning tacos tills älskling kom hem, mums.

Nu ska vi snart se på svensson svensson och hoppas att få se gossip girl med om vi hinner innan han ska iväg och träna.


Kommentarer
Postat av: lina

gud vad bra gossip girl är eller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback