Farsdag!!

Ja nu är det söndag och farsdag så då sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Jag blir nog här hela dagen, kom vid halv elva och åker nog inte förrens ikväll. Jag firar pappa lite och passar på att tvätta lite när jag ändå kommer vara här ett x antal timmar.

Igår annars då så åt vi ju tacos på kvällen, riktigt gott, sen åkte jag älskling tim krille emil pernilla till stan och körde lite biljard. Känns som man spelat det rätt mycket det senaste men inte blir man bättre för det inte.
Sen åkte vi hem till oss (förutom emil och pernilla) och spelade lite spel. Jag kollade först på ugly betty och greys anatomy och var sedan med och spelade scene it eller vad det heter och ja, jag kom iaf sist. Jag var värdelös och jag fick till och med poäng för att jag var så dålig:P
Guitarr hero var bara för mig att glömma att spela, är inte alls bra på det heller och får så jäkla ont i handlederna efter bara typ 2 ggr så jag gick och la mig.

I morgon ska jag träffa lina iaf, var längesen nu, saknar och sen även sanna och jennica. Får hoppas denna veckan går lika fort som denna förra veckan gjorde så att det snart blir helg igen.




Kommentarer
Postat av: lina

taaaack för en mysig eftermiddag o kväll <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback