Luktar tacos..

Ja helgen är snart redan över känns det som och ångesten för en ny vecka börjar komma..

I fredags efter jobbet så åkte jag med soundes när hon besikta bilen och sen till sanna och kolla när hon skulle tatuera sig, blev jätte bra. Jennica plockade upp mig och jag fick åka och köpa min efterlängtade sallad på prima, mums.
Jag skulle ju ta det lungt denna helgen men så ringde jennica mig vid en 22.00 på kvällen och ja, det slutade med att jag och hon gick till husaren och drack lite. Var trevligt, det var ett tag sen bara hon och jag gick ut.
Och även ett tag sen jag sanna jennica umgicks allihoppa, alltid trevligt att umgås med de man tycker mest om <3
Man tänker ibland på gammla tider och kollar på hur det ser ut nu, vilken skillnad många saker är, ibland på gott ibland på ont, men det är väl det hinder som finns nu när man ska ut i vuxen världen. Vad hemskt det låter egentligen, vad skönt det var att bara vara liten och slippa tänka på något.

Men jaja iaf på lördagen vaknade jag och fick stressa som en idiot, mattias sov lite för länge och var tvungen att skynda sig ut till sin pappa och byta däck och då passa jag på att åka hem till mamma och pappa lite, myste med katterna och kollade på tv.

Nu luktar det tacos i vår lägenhet, älskling håller på att laga iordning. Efter vi har ätit klart blir det antingen biljard eller bowling, inte bestämt än, men sen är jag också sugen på att gå på bio men vet itne vilken.

Imorgon är det farsdag och då blir det åka hem till pappa en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback