Twilight..

Ja igår blev det bio, twilight med sanna älskling, annelie, emanuel, birgitta och hennes kompis.
Det var en av de bästa filmer jag sett om kanske itne den bästa. Just nu känns det så för vilken känsla man hade efter filmen. Åh den var helt underbar, till och med så bra att jag och sanna ska se den i veckan igen. Jag brukar aldrig se en film på bio 2 gånger men denna är bara ett måste.
Jag och sanna var som två små barn när vi kom ut från bion.

Idag annars ska vi handla, göra mat och bara mysa ikväll, mattias jobbar ju kväll denna veckan nu =(

Men nu ska jag läsa klart något sanna lurat i mig sen in i duschen.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud så bra att vi såg den idag också. Den var vädligt bra! Fin också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback