Vinterland.

Ja nu har snön börjat komma, på både gott och ont. Det är riktigt mysigt att gå i stan när snön faller ner och lampor tänds, även om man sitter och fikar på ett mysigt kafe, men sen är det ju alltid när snön smälter bort och det blir massa blask. Jag hoppas iaf att det kommer vara snö på jul och att det även kommer att snöa, för då är det verkligen jul =)

Jag blev väckt av ett meddelande från min kära vän Jennica där hon berättar hur underbart de har det, ligger vid stranden med strålande sol och 30 graders värme. Sånt blir man ju såå glad av när man kollar ut och ser all snö och får gåshud bara på att tänka på hur kallt dem kommer vara att gå ut sen. Men hon ska få igen sen när jag är i Thailand.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till polisen för nytt pass, sen kommer sanna och plockar upp mig för att åka till grans och köpa godis till bion ikväll..

Kommentarer
Postat av: lina

jag hörde att detta till och med var en film för lina strandberg! jag ska titta på den i veckan:)pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback