Fest..

Igår var jag hemma hos mamma och pappa, pappa är ju i norge men jag och mamma kollade på film och åt onyttigt, mysigt. Sen kom älskling hem från jobbet, han är sjuk, stackarn, men vi såg gossip girl och sen somnade jag gott i hans famn..

Ja och nu är det helg och idag blir det röd torsdag och bogrens. Kommer bli riktigt kul.
Ska snart till stan och möta sen hem till mig och göra oss iordning och sen till soundes och festa.

Imorgon ska vi fira sanna som fyller 20 år på söndag, kommer bli riktigt kul det.. har redan köpt present och jag tror sanna kommer bli glad för den:D

På lördag ska jag nog med mamma och pappa och hämta hem den nya kissen, måste ju vara med och hämta den så man bli favoriten:P haha.. sen på kvällen blir det förfest hos mig och älskling sen manogs och den utgång.
Ja det kommer nog bli en tuff men rolig helg detta.

hoppas ni får en lika rolig helg som jag hoppas jag kommer få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback