Klockvidrning åt rätt håll denna gång.

Vad skönt att vakna och tänka att oj vad länge jag sov men sen komma på att ja jsut det, vi ska vrida tillbaka klockan, så skönt att vrida tillbaka den och inte fram den.

Ihelgen då, vad har hänt?
I fredag hände inte alla mkt, blev lugnt och skönt.
På lördagen var det full rulle, åkte till mattias pappa och hjälpte honom fixa iordning i lokalen där han skulle ha sin 50 års fest. Efter det åkte älskling och jag hem till hans pappa och spelade lite kort och gjorde oss iordning för kvällen.
Det började med god mat, en snaps till det som fick räcka med bara en, var vedervärdigt. Efter maten blev det en riktigt god tårta och sen blev det alkohol intag, dock inte alls mkt för mig, kände mig trött och hade ont i huvudet så fick räcka med några cider, men det var en trevlig kväll med mycket folk.
Vi kom hem och la oss runt tre och var riktigt trött så tänkte vad skönt att sova och när man precis höll på att somna börjar nån av grannarna att ha efterfest, kunde verkligen inte somna så jag tog ett par öronproppar och tryckte in i öronen och somna skönt.
Idag har inte hänt alls mycket, var och hämtade mattias bil i falköping och sen handlat. Hoppas på att kvällen ska bli lång för orkar inte jobba imorgon. Men nu snart ska vi iaf se på film. Vissa tjejer hade sett the notebook och tyckte den var bra läste jag så jag tänkte att jag skulle se den med, verkar vara en jessica film =)

Imorgon ska jag träffa sanna och prata lite om på fredag, då vi ska fira sanna som fyller 20 år om exakt en vecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback