Underhållning..

I torsdags var blev det utgång, jag sanna och lina började här för att sedan ta taxin till soundes. Senare kom även elin som ringde och hade blivit sugen på utgång, plus hennes jobbarkompis och en vän.
Tyckte det blev en riktigt lyckad utgång.

Fredags morgonen var däremot inte den roligaste på länge, gick upp rätt tidigt för att åka till vårdcentralen för spruta, fy fan för att sitta där bakfull säger jag bara. Men framåt dagen mådde jag bättre och älskling och jag körde lite guitarr hero och hade mys.

Lördags morgonen var mycket bättre och vi åkte iväg till skara. Senare på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och åt, kollade på film och hade även lite gott tilltugg till det.
Sen ringde sara och tim och vi åkte och spelade biljard sen  hem till oss där killarna satt och spelade guitarr hero fram till fyra nån gång, då var man lagom trött och la sig.

Idag har jag gjort iordning lite här hemma, gått igenom mina kläder och slängt det jag inte ska ha, men det är ju så svårt, vill inte slänga något, tänk om jag vill använda den igen, men det blev slängt en hel del, men inte fick man så mkt mer plats ändå. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och tvättade lite och kollade på tv.
Nu sitter vi här hemma och väntar på att pizzorna ska bli klara och sen ska vi se svensson svensson =)

Hoppas ni haft en bra helg !


Kommentarer
Postat av: Eliin

haha ja känner igen det där "ne men NÅNGÅNG kanske jag kan/vill använda den där tröjan igen" (fast den legat oberörd i garderoben i fem år haha)Ja, lyckat i torsdags ja, får vi göra om snart igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback