brum brum!

Ja nu har jag precis kommit hem från körskolan. Var lite nervös innan jag kom dit men det gick jätte bra, skönt att ha börjat komma igång nu. Måste börja med teorin nu, det blir väl den jobbiga biten, orkar inte läsa. Men denna gången ska detta klaras av. har bokat två dubbel lektioner till med =)

Efter att jag hade kört gick jag in till sarah på erika.k och köpte en Volumizing Hairspary, luktar riktigt gott. Ska försöka göra iordning mitt hår lite roligare nu än bara helt rakt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla lite tv och sen laga pytt i panna till älskling när han kommer hem från jobbet.
Tänkte lägga in en bild så ni får se hur håret blev. Såg bättre ut direkt när jag var klar men inte så konstigt då hon gjort iordning det =)

Kommentarer
Postat av: lina

skitsnygg blev du i håret alltså. Hela du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback