duktig..

Ja idag har jag varit på stan, alldeles för länge och blivit fattigare. Men har ändå varit duktig.
Gick först till banken och fixade, sen till systemet och handla tills imorgon då det blir inflyttningfest, kommer nog bli skit kul. Efter det åt älskling, sara och jag.
Efter det gick jag och mattias till körskolan där jag skrev in mig och bokade en dubbel lektion på onsdag, lite små nervös, tyvärr fick jag inte han jag prata med då han hade lite med tid, var tråkigt för han verka trevlig och pratglad.
Sen gick jag äntligen efter en lång tid av tjat och bokade klipptid hos sarah, så får vi se om jag vågar klippa något annat än bara toppa, men klippning blir det iaf.

Sen ser jag fram emot en riktigt bra helg med ikea och festande...

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken körskola ska du köra på? :) Saknar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback