För mycket godis!

Ja jag var med mina bröder på det jag än kallar allvideo, kommer nog aldrig komma ihåg det namnet de har nu.
Skulle köpa lite godis till mig och älskling och ja det blev sjukt mycket godis, har ätit lite och mår redan illa, så nu får jag dra ner på dessa onyttigheter och börja träna eller något.
Det är ofta så när man köpt godis tycker jag att när man mossat i sig massa får man ångest efter och tänker att nu ska jag aldrig mer äta godis igen och varför köpte jag så mycket, men sen tar det väl kanske några dagar så sitter man där igen med en godispåse.

Men det kommer iaf bli godis över tills imorgon och då ska jag och sanna på bio, i taket lyser stjärnorna och på bio är faktiskt godis nästan ett måste, eller till film överhuvudtaget.

Nu ska jag se klart på top model finalen och sen efter det blir det efterlyst.

Kommentarer
Postat av: lina

Klart du ska träna. då kan vi ju träna tillsammans! Ja o jenny ska ju kanske börja ;) Hoppas bion är bra!

Postat av: lina

Förresten, godis är gott;) Puuss sötis

2009-02-11 @ 20:20:14
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: Eliin

Hemmakväll tror jag det heter nu:) puss

2009-02-12 @ 13:14:03
URL: http://eliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback