Lyckad helg..

Denna helgen har varit bra. På lördagen började dagen med ikea, tog ett tag innan vi kom ibäg med krångel med kärra osv men iväg kom vi. När vi kom dit så åt vi såklart korv, gick runt och kollade lite och dagen på ikea avslutades också med korv. Sen var det åka hem och börja göra sig iordning för inflyttningsfest hos sara. Innan de började plockade vi upp sanna som har varit hemma i skövde denna helgen, tycker jag hon borde vara varje helg:)
Kvällen blev iaf riktigt rolig, med drickande, skratt, prat och shottspel, vilket jag dock avstod.

Idag har jag och älskling kollat på dreamgirls, den var bra tycker jag. Ska kolla på ugly betty och greys anatomy innan jag lägger mig.
Imorgon ska jag försöka städa, kolla igenom byrån och se vad jag ska ha och inte ha, för den är alldeles för full nu..
Sen på kvällen ska jag träffa lina...

Nu ska jag se på serier..


Kommentarer
Postat av: lina

ska bli kul att ses imorn gumman. saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback