Ny vecka, nya tag

Denna nya vecka inleddes idag med att jag gick till körskolan för en dubbel lektion.
Fick lära mig backa runt hörn och gick även igenom det jag gjorde förra veckan. Känns bra att jag börjar komma igång nu.
Efter att jag kört tog jag en promenad hem till mamma och pappa för att hämta teoriboken som jag inte fått med mig, ska bara få lust att börja läsa lite med, men det kommer väl.
Sen kom mattias och hämtade mig för att åka och handla, vi åt även lunch på resturangen där på maxi. Var riktigt gott, någon kyckling gryta med ris, mums.

Nu ikväll har jag kollat på greys anatomy och snart bli det nog film. Vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar bli lite trött på att bara sitta hemma och inte göra något.

Men imorgon kommer iaf louise hit och då blir det fika, sen ska jag nog faktiskt ta en promenad hem till mamma och pappa och kolla om någon vill övningsköra med mig lite:)

Sen i veckan blir det utgång på torsdag och bio på lördag, bed time story, får hoppas den är bra :)

Kommentarer
Postat av: lina

åå den filmen vill jag också se. Vem ska du gå med? Ses imorn sötnos <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback