trött och lat.

Det är precis så jag känner mig. Skulle ha städat hela lägenheten ordentligt idag men har verkligen inte haft ork, så det blev bara plocka undan och dammsuga lite så ska jag göra fixa lite varje dag.
Snart så ska älskling och jag åka iväg och handla och när jag sen kommer hem ska jag ner till stan och träffa lina, sola och efter det stan eller fika. Ska iaf bli väldigt kul att ses.

Efter det så ska jag försöka kolla igenom lite vägmärken då jag ska övningsköra på onsdag, vill inte komma dit och inte kunna något, får väl se om jag orkar sätta mig med det en stund för ikväll blir det film med älskling, sex drive ska vi se. Får se om den är något att ha.

Har även kollat på resor idag, jag vill verkligen utomlands nu. Till värme, sol och bad. Finns det något bättre än det?
Men jag får väl pinas och vänta tills älskling och jag åker i sommar.

Nu ska jag göra mig iordning och handla.




Kommentarer
Postat av: jenny

vart har ni tänkt att åka i sommar? puss

Postat av: lina

Gud jag vill också utomlands. Varför kan man inte få 6 veckor ledighet för? det hade ju varit perfa. Mysig dag vi fick idag gumman! Snart igen tycker jag!

2009-02-09 @ 20:17:10
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: lina

Gud jag vill också utomlands. Varför kan man inte få 6 veckor ledighet för? det hade ju varit perfa. Mysig dag vi fick idag gumman! Snart igen tycker jag!

2009-02-09 @ 20:20:15
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: lina

Gud jag vill också utomlands. Varför kan man inte få 6 veckor ledighet för? det hade ju varit perfa. Mysig dag vi fick idag gumman! Snart igen tycker jag!

2009-02-09 @ 20:25:30
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback