brummeli brum

Ja denna veckan har gått riktigt fort.
I torsdags var jag,sanna,lina,jenny och elin på music quiz på harrys. Efter första frågan kändes det bra och vi var peppade men det varade inte länge. Men när de sen ropade upp poäng och allt satt jag och sanna och vänta och vänta på att höra vårat namn, Gambia och det visade sig att vi faktiskt kom väldigt bra, 7:a av 26 lag.
Efter det gick jag och sanna ut men gick hem ganska tidigt, vilket var skönt.

På fredagen hände inte så mkt, övningskörde med mamma och sen kommer jag inte ihåg mycket mer.

Lördagen på kvällen åt vi med mattias syskon och deras respektive på american pizza today, tycker inte det är någon höjdare faktiskt. Sen gick vi och handla mat och lite smått och gott för att sedan bli uplockade av tim och sara och vi kollade på två filmer med chips,morötter, dipp och gott.
Blev en sen natt och kom upp sent idag. Vi har varit iväg hem till mamma och pappa för att pappa skulle kolla på mattias systers bil som älskling ska köpa till mig. han tyckte det var en bra första bil och för det priset för man räkna med lite rost och sånt. Men den ska vi köpa så om en vecka har jag bil men inget körkort, men det kommer nog bara tagga mig ännu mer för att ta det så fort som möjligt. Efter det åkte vi hem till mattias syster och åt god taco paj.

Nu väntar vi på att sara och tim ska komma så ska vi åka  och köpa mat, är nog sugen på china town men vi får se. Ska kolla på wipeout som har premiär idag, hoppas det är bra :)

Hoppas ni hade en bra helg!

Kommentarer
Postat av: lina

riktgt kul med music quiz ju. Borde vi göra om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback